dinsdag 26 augustus 2014

Schoolweek 2

Maandag (25-8) was een leuke dag. Na school en voetbal training, kwam ik thuis, had ik gedoucht, en gingen we meteen door naar een baseball wedstrijd. Mijn eerste baseball wedstrijd! Het was  niet heel ver van ons af, ongeveer 20 minuten met de auto. Het was een Minor League wedstrijd (dit is een niveau boven het hoogste niveau, de Major League) van de Toledo Mud Hens.

We hadden een goede plek. We zaten in een suite boven in het stadion. Dit was een suite van het werk van Tom. Tom hoorde dat er kaartjes over waren, dus wij konden er gratis naartoe. In de suite was eten en drinken inbegrepen :). Op de foto hieronder zie je waar we zaten.

Het uitzicht was heel goed:




Na een tijdje zijn we verplaats naar beneden. We zaten heel dicht op het veld (zie foto's). Dit kon omdat onze kaartjes daar ook geldig waren. De sport baseball is erg traag, dus het is moeilijk om heel de wedstrijd aandachtig te blijven kijken. Maar het is leuk voor een paar keer! :)






Vandaag (dinsdag 26-8) ben ik naar een voetbalwedstrijd van school geweest. Daarna samen met Jordan en Eden naar een plek waar ze hele lekkere smoothies maken. Ik had een banaan, sinaasappel en ananas smoothie. Een nadeel, ze zijn echt TE GROOT!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten