woensdag 13 augustus 2014

Dag 6

Vandaag ben ik met 3 gasten naar een HUGE  mall geweest. Het was een overdekt winkelcentrum. Ik heb er weinig foto's gemaakt, maar ik kan je wel een klein beeld geven van hoe het eruit zag. Vanaf de ingang waar wij naar binnen gingen zag het er zo van buiten uit:




Binnen had je heel veel verschillende winkels. Van brillenwinkels tot zeepwinkels, van fastfood-stands tot sportzaken, van alles! 



Dat waren de eetgelegenheden. 

Er was een ding waar ik het meest van onder de indruk was. We kwamen in een sportwinkel, die heel groot was. Je kon er alles vinden wat met welke sport dan ook te maken had. Toen we op de 2e verdieping waren, zag ik in een hoek van de winkel iets moois, kijk zelf maar:



Verder ben ik 's avonds met een grote groep jongeren (de Youth Group) van de plaatselijke kerk, wezen Kickball spelen. Het is precies hetzelfde als honkbal, maar dat schop je een voetbal in plaats van het wegslan van een honkbal. Dat was erg leuk :)

Nog iets anders, hier hebben ze ook OREO... maar in verschillende smaken :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten