vrijdag 8 augustus 2014

Dag 1

Vandaag ging ik samen met met mijn gastzus Eden, mijn gastbroer Clark en een vriendin van Eden rond gaan rijden in Eden's auto :D We zijn langs mijn aankomende school geweest.





Daarna zijn we naar een benzinepomp gereden, maar niet voor de benzine. Ze vertelden mij dat het een MUST was dat ik de "speedy freeze" geproefd had.




Daarna zijn we met Eden en de vriendin van Eden ergens anders naartoe gereden, waar een  vriend van hun stond te wachten. We hebben ergens gegeten, een soort mexican grill achtig iets :P. Ik heb er een boritto op :).

Verder zijn we nog naar een rivier geweest.. onderweg in de auto de muziek VOL aan. De rest van de foto's zijn van de omgeving en de rivier.





























En nog een paar foto's, van mijn straat, en het huis waar ik het komende jaar zal wonen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten