vrijdag 15 augustus 2014

Dag 8

Vandaag ben ik naar school geweest om me te registreren voor het komende jaar. Ook heb ik vakken uitgekozen voor het eerste half jaar (1e semester). 

Hier mijn rooster voor het eerste semester:

Dit rooster heb je voor een half jaar lang, elke dag dezelfde lessen in dezelfde volgorde :)

Computer technology was verplicht = informatica
Global Business staat er tussen, maar is alvast voor het volgende semester
Study Hall, is een les uur waarin je je huiswerk kunt maken (geen les van een docent)
Weight Training is een les dat je fitnest (gewichten, zie foto)
Precalculus = wiskunde (middel niveau)
American Lit = literatuur (verplicht)
American Government = politiek (verplicht)
Speech = presenteren (ik moest iets kiezen uit een bepaalde categorie, dus koos dit)


                                                                         LUNCH !


THE WEIGHT ROOM








MY LOCKER






Dit is een sporthal IN de school. Ik liep hier met mijn gastmoeder doorheen, en ik zei dat het echt groot was! Toen zei ze tegen mij dat dit de kleine zaal was, omdat er nog eentje was waar alle basketbal wedstrijden gespeeld worden. Ik heb hier heen foto van omdat er allemaal mensen in de zaal waren, maar het was GROOT. De tribune die je hier ziet, in de grote zaak is de tribune aan beide kanten, en 3 keer zo hoog... misschien wel 4 keer. Ik maak er nog wel een keer een foto van.



Verder mag ik meedoen aan GRADUATION aan het einde van het jaar! Dit is wanneer iedereen geslaagd is, en die zwarte hoedjes op heeft enz. Ik heb erg veel zin in school nu ik mijn rooster heb :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten