woensdag 20 augustus 2014

Dag 11, 12 en 13

Maandag was ik met m'n broertje en zussen alleen thuis vanaf de middag. We mochten vrienden uitnodigen om hier te komen eten. Eden en ik hadden ongeveer 10 mensen hier. We hadden pizza, bbq en frisdrank :). Clark en Ell hadden een paar vrienden uit de buurt hier. Het was heel gezellig. En aan het einde van de avond hadden we een kampvuurtje. Bij een kampvuurtje horen SMORES: zoete cracker, stukje chocolade erop, en daarop een warme marshmallow, heerlijk!

Dinsdag heb ik een IceBucketChallenge gedaan. Een vriend hier heeft me genomineerd om de Icebucketchallenge te doen. Dit houd in dat je een emmer met ijskoud water over jezelf heen gooit/laat gooien. Dit is allemaal ontstaan uit aandacht voor een goed doel voor de ziekte ALS. Nu is het een rage geworden. Samen met 3 andere wilden we het anders doen, dit is het geworden:

Verder speel ik veel ping-pong met Ell en Clark:

En vandaag, dag 13 (20-8-14), heb ik een rondleiding gehad op school. Dit was voor de leerlingen die nieuw waren. Ik had al eerder een rondje door de school gemaakt, dus het was niet heel nieuw meer. Wat wel belangrijk was, is dat ik met de Atlethic Director heb gepraat. Ik heb hem gevraagd of hij met de coach had overlegd of ik mee mag trainen met het voetbalteam... hij zei: 'Tuurlijk, je moet wat papieren invullen en inleveren, en dan mag je meetrainen.' Die avond heb ik met de coach gepraat en gevraagd of ik de volgende dag mee kon trainen. Zijn antwoord was 'ja'. Ik heb een shirt, broekje en een paar sokken gekregen om in te trainen. Samen met mijn gastmoeder ben ik naar een sportwinkel geweest, hebben we de goedkoopste schoenen en scheenbeschermers, en een HELE GROTE bidon gehaald. En zo zal ik er morgen uit zien als ik voor de eerste keer train:

Ik heb er heel veel zin in. Morgen begint ook school (21-8)! Van 7:45 tot 14:30 school en om 15:30 training!

Ik zal vanaf nu niet meer zoveel op mijn blog posten, omdat het tijdens school is.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten