dinsdag 2 september 2014

Schoolweek 2 (zaterdag en zondag, 30-31 aug)

Zaterdag avond. Glow in the dark bowling avond. Samen met een groep vrienden zijn we wezen bowlen. Het was erg gezellig, en natuurlijk leuk :) Met een score van 155 was ik de winnaar van de avond haha :D

 

Zondag avond ben ik naar een camping geweest. Reese vroeg of ik samen met een andere vriend wilde komen. Het was zeker de moeite waard om te gaan! We kwamen rond 5 uur aan, en meteen wilden ze dat Mike en ik mee deden met een spel. Ze deden 'minute to win it'. Kleine spelletjes, die je binnen een minuut moest doen. Bijvoorbeeld: achterste voren wcrollen door een hoepel gooien

Later op de avond gingen we met alle gezinnen samen eten. Het is een gewoonte hier dat iedereen zelf iets te eten meeneemt, wat dan op de bbq wordt gegooid, of soort salades. Er was veeeel eten!

Na het eten terug in de caravan, even uitbuiken:


Dit was de camper van buiten:


Toen het al later in de avond was, hadden we een karaoke avond van de camping. Er waren 3 microfoons, een tv-scherm en heel veel mensen van de camping die zaten te kijken. Samen met Reese en Mike heb ik Call me maybe gezongen. Het was entertainment, maar volgens mij niet om aan te horen haha! Verder heb ik nog een liedje gezongen met 2 meisjes, Set fire to the rain - Adele. Ik heb even mijn hoge stem kunnen gebruiken haha!

Hier nog foto's met welke jongeren van mijn leeftijd we waren:






En hoe de camping eruit zag:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten